luni, 24 iunie 2024

Rămase amintiri

     Căldură mare! Pe 3 sud Est și pe Connect-R căldurile îi inspirau la melodii pe *bandă rulantă*. Întodeauna am avut hobbyul amintirilor și încă persistă. Dacă ar fi să scriu despre copilărie, aș scrie zilnic dar nu, o să rămăn la capitolul tradiție, încă un hobby al meu.

     Depinde de generația voastră dar aceste călduri mă face să-mi amintesc de Paparuda copilăriei. După cum merg lucrurile niciodată nu v-oi mai vedea-o și era un ritual la fel de drag inimii mele cum este călușul. Paparuda era un ritual la care participau numai copii, în special fetele. Cum pe ei nu mai intereseaza nimic, nici cu obiceiurile de sărbătorile de iarnă nu mai vin... Călușul e dus mai departe de generațiile noastre încă...

     Despre Paparuda copilăriei am mai scris, protestez și nu mai scriu nimic atât timp cât totul e în van. O fac doar de amorul artei! În general Paparuda se facea în prag de secetă  în iunie iunie și august.

     O sărbătoare zonală, de aproximativ X ediții și la noi în Orașul Costești, Județul Argeș, e Focul lui Sumedru. O serbare cămpenească dată în jurul focului. O să vorbesc despre ea la momentul oportun, ce am vrut să spun, din căte am observat, e singura sărbătoare locală către care se îndreaptă tineretul.



             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rămase amintiri

     Căldură mare! Pe 3 sud Est și pe Connect-R căldurile îi inspirau la melodii pe *bandă rulantă*. Întodeauna am avut hobbyul amintirilor ...