sâmbătă, 15 iulie 2017

Promoția doar pe sticlă

Promoția zilei din reclama TV este o strategie de marketing a hipermaket-urilor petru atragerea clientelei. Produsul este redus de la 10% la 50%, în funcție de prețul produsului, fiind valabil în perioada promoțională. Îmi amintesc ofertele de la începuturile super-market-urile, ca pe timpul comunismului ași spune, dar atunci era coadă, fiecare stătea așteptându-ți rândul civilizat. Aici era bătălia promoțiilor, se călcau la propiu în picioare pentru o sticlă de ulei sau un alt produs.
Acele zile au apus, au loc și azi promoții, însă oamenii sunt mai ponderați cu cheltuielile, banii co
șului zilnic nemai-permițindu-le să cumpere masiv, fie și la reducere. Uneori marfa orfentantă ne așteaptă expusă și bine aranjată pe rafturi.
Sunt zile în care promoția e atât de ofertantă, încât nu este expusă îndeajuns, decât dimineața, că promoția e cunoscută la TV, apoi se epuizează. Doar prețurile se mai găsesc afișate pe raft. De multe ori promoția e doar pe sticlă, nu și în coșurile cumpărătorilor.
Oare unde se duce acea marfă promoțională! Trăim în România, nu e greu de înțeles că fiecare parte își face. Lucru de înțeles, dar nu e normal să nu se găsească pe rafturi! Angajații unității nu se mulțumesc să cumpere numai pentru ei, își aprovizionează tot neamul. Numai pe timpul lui Ceaușescu se mai întâmpla asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu