Strategia magazinelor de tip supermaket, din România sunt ofertele promoționale ce au loc la anumite produse.
Nu de puține ori mi s-a întâmplat ca la rafturi să fie afișat un preț promoțional, deși la casă nu era același, fiindu-mi bătut prețul inclus întreg. Mi s-a întâmplat această sta
rategie la două supermaket-uri din oraș. Două, căci numai atâtea sunt în Costești, județul Argeș. Suficiente pentru cererea populației.
Am învățat această hoție, acum întreb la casă dacă prețul real e cel afișat la oferta zilei, în caz contrar îl las pe masa de la casierie. Campioană în șmecheria promoțiilor rămâne celebrul lanț de magazine din țările Uniunii Europene UE și supermaketuri-le sale se găsesc în toate orașele țării, cu sediul la Timișoara, Profi România.
Salut! Sunt Ady. Blogul lui Ady a fost creat in urma unui hobby in a așterne in mediul on line tot ce in viata intâlnesc ori mă ma inspira. Desi postarile le gasiti pe pagina de Facebook, v-aș ruga sa va abonati la Blogul lui Ady si sș interacționam împreună pe comementarii, astfel vă aflu si părerile care pot fi constructive. Nu sunt ziarist, nu am pregătiri în domeniu, chiar sunt curios dacă mă descurc!
vineri, 28 iulie 2017
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
-
Îmi era dor de zăpadă! Nu mai văzusem de 7-8 ani. O vedem la culoare, fulguiește, având în vedere că sunt generații de copii care nu ș...
-
Threds este o platformă de socializare ce nu se poate scrie decât până la 500 de caractere. Aplicația apărută pe 5 iulie, oferă utiliza...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu