luni, 22 ianuarie 2018

Se poate si mai rau

Prin intermediul site-ului de socializare Facebook, putem tine legatura cu romani din strainatate, chiar cu confratii nostrii din Republica Moldova.
Am vorbit cu o prietena de peste Prut, ei o duc mai rau ca noi din punct de vedere financiar, dar sunt mult mai harnici in comparatie cu romanii. Muncesc ca sa se hraneasca. Muncesc in agricultura pentru a-si vinde recolta si putea intretine familie putinii oameni care au mai ramas, ca toti au plecat peste hotare, satele sunt goale.
In articolul meu am vrut sa arat ca se poate si mai rau, noi asteptam bani de la stat si stim doar sa ne lamentam. Acesti oameni, desi nu asu, se caznesc, muncesc suplimentar acasa, practica  mici meserii cum ar fi tesutul si altele. Romanii vor bani multi, dar sa nu munceasca.
Au fost filmarile acestei ale Antenei 1, care urmeaza a fi difuzata, ,,Asia Expres". Cei care au fost acolo au declarat ca noio o ducem bine fata de ce au vazut ei.
Nu pot spune mai multe, nu am informatii, nu vreau sa va induc in eroare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...