duminică, 3 februarie 2019

Inchinaciunea - Obisnuinta sau Spiritualitate

     Inchinaciune = rugare, inchinare, ofranda, cu respect.


     Inchinaciunea tine de spiritualitate, dar faptul ca o faci fara a te ruga la Dumnezeu e o obisnuinta sau tine de spiritualitate. De multe ori o facem instictiv si face parte din noi. Intrebarea mea este: "Chiar credem in Dumnezeu?" sau semnul crucii a devenit ceva instictiv pentru multi oameni. Cand ne ridicam de la masa sau trecem prin fata unei biserici, brusc ne facem cruce. Semnul crucii in mod logic este urmat de o rugaciune din suflet.


     Rabdarea este cea mai mare forta, ceea ce noi ne-am pierdut. Ce ne-ar costa daca am avea rabdare si i-am aloca 5 minute rugaciunii inainte de inchinaciune sau apoi? Smerita cugetare si nevoia cu masura das putere rugaciunii.


    P. S.  Am scris aceste randuri, inspirate din realitate si din propria mea viata, deci aici ma regasesc si eu, desi am vorbit la plural.


     Sursa foto: DOXOLOGIA.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...