luni, 3 iunie 2019

Papa Francisc vs Preafericitul Daniel

     Am urmarit si eu vag sosirea Papei Francisc in Romania. Spun vag, deoarece eu nu prea urmaresc astfel de stiri socio-politice. Vrem, nu vrem, politicul a fost amestecat in aceasta vizita, altfel de ce a fost pe tot parcursul calatoriei apostolice de Presedintele Johanis si sotia sa Carmen! 
     Vizita Papei Francisc a fost onorata la invitatia Sf. Scaun si prin Conferinta Episcopilor din Romania. Deci era normal ca el sa fier insotit de catre un reprezentant al bisericii. 
     Nu prea imi place sa vorbesc despre vizita istorica, dar cel mai mult mi-a placut simplitatea Papei Francisc pe langa Preafericitul Daniel. Papa e umil, el e zambitor si are cuvinte de lauda pentru toata lumea, de altfel bine gandite. Preafericitul nostru, desi nu stiu cine i-a dat aceasta denumire demna de regele tiganilor 😀, e mult mai grandoman si impopotonat cu aur.
     Iata diferenta intre Papa Francisc si Preafericitul Daniel! Voua cine v-ar inspira o mai mare incredere? Dumnezeu poate fi gasit si intr-o bisericuta
Comparati umilinta
mica din lemn, nu inntr-o catedrala poleita cu aur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...