luni, 7 octombrie 2019

Curajul

Este foarte greu să ne exprimăm și să avem curajul de a vorbi, foarte multe persoane au această reținere.

Motivul pentru care vorbesc despre curaj este pentru ca sunt prin grupurile de messenger, sunt persoane care nu au curajul de a vorbi, tac si doar asculta pe altii conversand. Si eu cand am intrat in aceste grupuri, eram la fel, vorbeam, dar eram putin mai timid, curajul mi l-am regasit in timp.

Curajul virtual este cel care m-a inspirat sa scriu acest, dar este la fel ca si in realitate. De multe ori ne lovim de lipsa de curaj a semenilor nostrii.

In grupurile de chat in care sunt pe messenger, pentru ca vreau sa construim o gasca apropiata sufletului meu, cu oameni frumosi, acei oameni care dintr-un motiv sau altul erau retinuti in vorbire, multi din cauza bolii, am constatat ca sunt oameni speciali si amuzanti.


O persoana retinuta in a se integra intr-o societate, trebuie avuta mare rabdare cu ea, pentru a o descoperi si a se simti in largul sau, recastigandu-si curajul de sine. "Si cei slabi, daca sunt uniti, devin puternici" - Friedrich von Schiller


Sursa foto:https://psihologdanielmois.ro

x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...