joi, 21 noiembrie 2019

Ce este frapant

Inca e caldut, in ciuda vantului care a devenit puternic. Gata, conform meteorologilor si asta o putem vedea si noi, se lasa frigul, iarna se apropie cu pasi repezi.


Conform oboceiului, mai intai avem parte de ploaie, urmata de lapovita, mai apoi avem parte de ninsori si ingheturi.


Ce este frapant, este ca inca nu a dat bruma, pomii inca sunt incarcati cu frunze galbui, desi ele mai sunt spulberate de vant si cad ca ostasii pe front.
Ne aflam in a prima saptama din Postul Nasterii Domnului (21 noiembrie) si inca nu au cazut frunzele pomilor in totalitate! In acest an am avut parte de cea mai caduroasa toamna, daca pe 1 sau 2 noiermbrie stateam in maneca scurta facand o baie de soare. 


De 44 de ani, de cand sunt eu in viata nu am vazut asemenea clima calda pana in iarna. Daca am avut caldura pana in decembrie, oare ce iarna v-om avea sau oare o sa mai avem!


Clima s-a schimbat,
Nu mai e timpul ca altadat',
Nu a mai plouat de luni de zile,
Oare ne va inzapezi zapezile!


Sursa foto: http://www.bucurestifm.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...