duminică, 3 ianuarie 2021

Anul 2019 vs 2020

     Am intrat intr-un nou an, nu stiu cati dintre-e voi ati reusit sa va pastrati optimismul (spun asta vazand cat stres si panica a creat COVID - 19, in special printre persoanele mai in varsta). Ar trebui sa ne consideram invingatori si niste norocosi, avand in vedere ca am avut peste 7.000 de victime declarate dintr-un motiv sau altul. Bilantul este de coronavirus.

     Intodeauna mustram anul ce tocmai a trecut, asa am procedat cui totii si cu 2019, fara a ne da sema cat il vom regreta! Odata cu schimbarea guvernului, desi inlocuit cu unul de conjuctura, eram plini de speranta care numai dupa cateva luni ne era spulberata de un virus chinezesc.

    De la fiecare an avem ce invata, 2020 ne-a calit mai mult si am invatat ca ne putem descurca in orice imprejurare, totul prin adaptare si aici depinde de noi, trebuie sa evoluam odata cu tehnologia si sa ne reorientam privirile.

     Acum tindem catre viitor, nu stiu cati dintere noi am intrat in Noul An 2021 sanatosi, dar toti am intrat cu ganduri bune. Sper ca romanii  se vor debarasa de metehnele trecutului si vor intelege sa puna binele comun inaintea interesului individual. Numai uniti vom traversa orice necaz, cum am facuto intodeauna din perioada interbelica!

     Bun venit 2021 si La multi ani romanilor de pretutindeni!


     Sursa foto: https://gameplayerr.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...