vineri, 12 martie 2021

Revenirea la viata

Mii de multumiri ca urmariti Blogul lui Adi. Desi nu am decat cati-va abonati aici, am observat ca sunt destul de urmarit si citit pe pagina de facebook cu acelasi nume. De aceea imi doresc si chiar v-as ruga sa va abonati si pe blog, unde sa ne impartasim idei pe comentarii si sa schimbam impresii.

Incerc sa scriu mereu tot ce-mi trece prin cap, desi in ultimul timp, a intervenit si aceasta blestemata de pandemie, nu am mai iesit, nu mai sunt inspirat de nimic, practic mi-a murit muza 😀 Uneori ma gandesc ce sa mai scriu, e ca un hobby. Poezia nu ma prins, acum ma atrag povestirile. 

Vine primavara cu coloritul sau si ciripitul pasarelelor. Poate inspiratia isi va face aparitia odata cu revenirea la o noua viata.


      Sursa foto https://nlpmania.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...