sâmbătă, 27 noiembrie 2021

Actualizat - Sărbătorile de Iarnă

Ne aflăm la sfârșit de noiembrie. 

Nici nu am intrat bine în luna lui Udrea, că și oamenii au și început să-și împodobească casele cu instalații. Cei care au luat modelul americanilor s-au grăbit să aducă atmosfera încă de la inceputul lunii Decembrie.
Cei aflți în perioada epocii noastre moderne s-au actualizat și atmosfera Sărbătorilor de Iarnă este una feerică și parcă ne transpune în lumea magică a poveștilor.
Poate este încă mult prea timpuriu, mai ales că clima nu ne ajută să intrăm în atmosferă. Moșul, oricare ar fi el, încă se lasă așteptat. Cu toții regretăm vremera când pe timp de iarnă, mai ales în luna cadourilor, pământul era acoperit de un strat alb-argintiu de nea și omăt.
Oamenii mai învârstă (de altfel și eu), cei care am apucat care am apucat perioada Postdecembristă, cu toții știm că pomul de iarnă se adfucea acasă și împodobea în Ajunul Crăciunului și se ținea până de Sfântul Ion.
E un secol al vitezei, parcă suntem mai nerăbdători și dorim să ne bucurăm căt m,aui mult timp de această minunată sărbătoare a iernii, luna în care sa născut Mântuitorul nostru, Fiul Domnului, Ii
sdus Hristos, care sa născut pe 25 Decembrie, în noaptea de Crăciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...