marți, 1 martie 2022

Partea umană a războiului din Ukraina

      Despre războiul vecinilor noștrii de la est s-au scris zeci de articole, fake sau nu.

     Pe mine unul prea puțin mă interesează acest aspect strategic al războiului. Nu spun că nu-l urmăresc, doar nu e ceva să nu ne intereseze, dar nici în panică nu intru, doar în alertă.

     Eu vreau să vorbesc de partea umană a lucrurilor, asta mă doare cel mai mult, suferința acelor oameni, care au muncit o viață întreagă pentru a-și construi o viață cât decât decentă și acum vine un nebun care le strică toată agoniseala. Spun nebun, că numai un nebun ar poate distruge casele și blocurile civile în loc să bombardeze strategic obiectivele militare.

     Această tragedie mă face să-mi amintesc de întrebarea copilăriei CE AI LUA CU TINE DACĂ AI PLECA PE O INSULĂ PUSTIE? Poate această intgrebare era inspiorată din realitate!

     Suferințele oamenilor din Ukraina mă face să sdimt că suferința mea e nimic pe lîngă ce trec ei, sunt norocos că întodeauna puitea fi mai rău. Poate Dumnezeu mi-a dato cu un scop, cred în faptul că nimic nu e întâmplător.

     Cu riscul de a mă repeta, dincolo de război, mă doare suferința acelor oameni. Cei care au emigrat se pot considera norocoși că au avut această posibilitate.

     Sursa fotto: https://cnstopstories.com/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...