marți, 24 mai 2022

O prietenie de 8 ani. Laura Zizilas, Dumnezeu să te ierte!

      Aflați în era tehnologiei, trăim două lumi (vieți) paralele, cea reală și ce virtuală. 

Laura

     Trebuie să rămânem realiști și fiecare să aivă propia lui viață, dar inevitabil facem parte și lumea virtuală, deși prietenii întodeauna se triază, rămânându-ne cei dragi și apropiați. Așa se pot lega prietenii rămânând numai virtuale sau devenind chiar reale. 
     Prietenia este un sentiment de atașament reciproc și e dureros pierderea semenilor. Deși se mai întâmplă printre cunoscuți, nu e ca cei care au făcut parte din viața ta. Parcă printre cunoscuiți regretele sunt mai mari.
      Deși mi sa mai întâmplat să plece la cele veșnice o prietenă care vorbeam cu ea des la telefon, Ela, chiar și cu soțul ei, parcă mă doare mai mult trecerea în neființă a unei sore de suferință, prieteni de 8 (opt) ani de zile și confidentă, Laura Zizilas. Pot spune că era de o sinceritate debordantă, în ciuda defectelor ei pe care mulți le cunosc dar vreau o imagine imaculată să-i rămînă, deși se vor găsi mulți răutăcioși...
     Chiar duminică, 22.04.2022, dupăamiază, înainte să-și cheme propia moarte am vorbit cu ea pe platforma de socializare TikTok, machiată și arănjată cum niciodată nu am văzuto, ochii îi ieșeau în evidență, poza în cea mai fericită femeie, îmi spunea că în august se măritș și multer altele. A avut grijă să-mi amintească că ne cunoaștem de opt ani. Păcat că nu i-am făcut atunci o poză, era atît de frumoasă... A avut grijă ca prietenilor să le rămână întipărită așa ăn minte, să nu credeți că am fost singurul cu care a vorbit.

     Cred că la mine ținea cel mai mult, deși se îmbăta cu apă rece că î-și iubește partenerul, deși nu era totul roz ăntre ei și el nu a iubito niciodată, întodeauna sa recomandat ca colegul ei de apartamant, chiar și ieri se scuza că e doar un coleg. La Postarea mea de pe TikTok se făcea surprins că a murit. Faptul că a ținut la mine nu înseamnă că am fost iubiți că sigur mulți vă întrebați asta, dar mă doare penteru o prietenă veche. E aproape o viată de copil. Imaginați-vă atunci cînd v-om îmbătrânii și noi ne cunoaștem de zeci de ani, deși numai virtual.
     Îmi este greu să găsesc cuvintele potrivite acum când am aflat că o ființă dragă a plecat dintre noi. Dumnezeu să o ierte pentru gestul necugetat. Noi cei care am cunoscuto, nu putem decât să aprinde o lumânare. Sincere condoleanțe cunoscuților și celor apropiați!
Doliu

     P S Rog răutăcioșii să se abțină de la comentarii și să-i păstrăm o amintire frumoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...