miercuri, 15 august 2018

LA MULTI ANI de Adormirea Maicii Domnului

     Astazi, 15 august (dezlegare la peste), biserica ortodoxa sarbatoreste Adormirea Maicii Domnului.

     De cand ma stiu, am sarbatorit ziua de Sfanta Marie pe data de 15 august. De 20 (douazeci) de ani am aflat ca ziua onomastica se sarbatoreste de Sfanta Maria Mica (8 septembrie), in ziua de Adormirea Maicii Domnului aducandu-ne aminte doar de cei morti.

     Eu sun mai pe stil vechi, nu pot sa ma schimb acum la batranete, asta sa fie pacatul meu! Sarbatoresc cum am fost invatat si am stiut toata viata mea.

     Nu este gresit sa se ureze LA MULTI ANI de Adormirea Maicii Domnului, nu este zi de intristare, ci de bucurie, de asta credinciosii se felicita in aceasta zi deosebita numita de unii Pastele Verii. Dupa ce a fost instiintata de Sfantul Arhanghel Mihail si Gavril ca va trece din lumea aceasta la acea vesnica, Fecioara Maria i-a intarit pe cei apropiati prin cuvintele: "Nu faceti din mutarea mea pricina de doliu, ci umpleti-va de bucurie si mai mare. Doresc sa merg la Fiul meu, Cel ce daruieste tuturor fiinta si viata. Si cand m-oi voi duce la El, nu voi inceta sa ma rog si sa mijlocesc pentru voi, pentru toti crestinii si pentruu toata lumea intreaga, ca Cel ce o judeca in milostivirea Sa sa se milostiveasca pentru toti credinciosii si sa-i intareasca si sa-i duca pe calea vietii, iar pe cei necredinciosi sa-i intoarca si sa-i intoarca si sa-i faca pe toti o singura turma a Bunului Pastor care si-a dat sufletul pentru oile Sale.

     Vreau si eu sa urez tuturor celor care poarta acest sfant nume si derivatele sale, alaturi de traditionalul LA MULTI ANI, mult noroc in aceasta zi speciala. Va doresc sa vi se implineasca toate dorintele alaturi de muilta sanatate si binecuvantare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...