marți, 18 septembrie 2018

Referendumul redefinirii familiei imi creaza dubii

     Acest referendum de redefinire a familiei imi creeaza dubii. Desi personal sunt pentru casatoria dintre un barbat si o femeie, n-as vrea din cauza mea sa fie neandraptatiti parintii ramasi cu un copil dupa un divort. Oare aceia se va mai numi familie? As fi impotriva casatoriei dintre homosexuali si numirii acestora ca familie, dar oare cu ce ma deranjeaza ei pe mine sau pe altul!

     Pentru apararea valorilor crestine si morale sunt pentru casatoria dintre un barbat si o femeie, sa se numeasca sot si sotie. Totusi, e libertate si homosexualii au dreptul la fericire, nu e vina lor ca s-au nascut asa.

     Cum persoanele cu dizabilitati sunt vazute ciudat, sa spunem, de catre cei din jur, c-am asa e si cu homosexualii, nu e vina lor ca s-au nascut as, totusi, mai conteaza si mediul in care traiesc...!

     Eu am fost la primul referendum, organizat pentru reducerea numarului senatorilor si
parlamentarilor, care a fost votat de catre populatie si nu s-a tinut cont de votul cetatenilor. De atunci am zis ca nu mai ma duc la niciun referendum.


  P.S. Eu cu cine votez?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...