marți, 26 mai 2020

Nu suport boschetarii!

     De regula, nu suport cersetorii. Daca inainte nu vroiam nici sa ii vad, acum situatia sta un pic schimbata

     Ce am spus la inceput, sustin in continuare, dar e valabil pentru acei boschetari, care asteapta sa locuiasca pe "spatele" statului, multumindu-se cu aceasta, ziua sta cu mana intinsa la colt de supermarket sau magazin. Daca sunt chemati la munca pentru banii pe care esti dispus sa le dai in schimbul prestatiei, fug "mancand pamantul". Atunci imi pun intrebarea. Acestia chiar sunt oameni saraci? Ei nu umbla la ei fara sticla de Cola si fara telefonul mobil. Lucruri pe care multi semeni de ai nostrii nu si le permit si chiar le sunt necesare in ziua de azi.

     Multi dintre cei care cersesc sunt minori, ceea ce uneori te face sa te indoiesti de necesitatea acestora. Primul lucru care imi trece prin cap, este faptul ca acestia ar putea fi plasati in acel loc de catre unii adulti. Legal, ar trebui sa anuntam primul politist de pe strada, dar am mai vazut freunul dupa revolutie! Si oricum nimeni nu ne ia in seama, nici daca am apela la auitoritatile locale... Personal, prefer sa le cumpar ceva copiilor, care sa le foloseasca numai lor.
Cred ca am imbatranit si m-am prostit 😂, timpul ma schimbat, daca inainte nu-i suportam, acum vad lucrurile altfel, inainte vedeam doar acei boschetari, pe care nici astazi nu-i servesc, dar ma cunosc de "neam prost" 😅, nici nu apeleaza la mine, au clientii lor.

     Sunt unii vanzatori ambulanti, tarani romani, care vin de la distanta, pentru a-si vinde marfa si uneopri ti se face mila de ei, desi au produs cativa banuti, se vede pe chipul lor si dupa cum sunt imbracati ca sunt amarati. Abia le ajunge de tren...

     Oameni sarmani, napastuiti de soarta, care au fost cineva la vremea lor, iara roata vietii sa intors in defavoarea lor. Vezi si nu-ti vine a crede unde au ajuns! E, prefer de o mie de ori sa le dau lor decat acelor boschetari!

     Nu vreau sa inchei, pana nu va povestesc cum mi-am cumparat eu primul telefon mobil, atunci i se spunea celular. Aveam telefon fix si nu aveam nevoie de mobil, nu aveam cu cine vorbi cu el, nu puteai vorbi decat tot cu cei care detineau mobile. Minutele erau putine, nu i-ti ajungea. Datorita lor, boschetarilor, mi-am cumparart si eu primul telefon celular. Nu exista cersetor care "se respecta" fara telefon mobil. Mi-am zis: "ce, eu sunt mai prost!" Intr-un fel le multumesc, imi doream si eu ca orice tanar. Un tanar tomnatic, cred ca era prin 2007...

Sursa foto: https://ziare.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...