vineri, 10 iulie 2020

Sentimente din suflet

Orb am fost la prima vedere,
Simt regrete amare,
Puteam sa te cunosc de mult,
Dar... ceva ma retinut.

Mi-ai fost alaturi mereu,
La bine si la greu,
Formam un tot sufleteste,
Suferinta ne uneste.

Ne-am intalnit si vazut,
Pentru tine ochi nu am avut,
In acea seara a lui Udrea,
Simt ca nu a avut loc intalnirea!

Te plac asa cum esti,
Respect femeia si mama,
Frumusetea ta si cum zambesti,
Pentru tine toata stima.

Am vazut ca ai o sfiala,
Eu insuflet o indoiala,
Vreau sa-mi spui ca ma placi si tu,
Asa-mi spune sufletul.

Am nevoie de-o confirmare,
Ma placi si tu, o stiu,
Chipul/gestul tau imi spune
Si ma face fericit....

Nu mi-am ascuns niciodata sentimentele,
Ezit sa-ti marturisesc ce-i scris in stele,
Nu are rost sa-ti marturisesc,
Soarta ne este lipsita de sens.

Uneori ma gandesc,
Sunt sentimente frumoase si-ii firesc,
Apoi ma trezesc la realitate,
Realizez ca nu se poate...

Poate canva... ne vom intalni,
In alta viata de-ar fi,
Vom fi impreuna,
Tinandu-ne de mana!

               
Ady Marin, 8 iulie 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...