sâmbătă, 1 august 2020

O femeie iti poate intoarce mintea pe dos


     Cu care a-ti citit acest blog stiti ca sunt un burlac convins, dar totusi sunt si eu barbat. De-ati stii cate femei am refuzat pe aceasta retea de socializare! Cred ca sunt al dracului 😈 de frumos, ori s-a schimbat moda si acum invita femeile barbatii, dar de cand mi-am facut cont de Facebook, numai de aceasta onoare am avut parte. Orice barbat s-ar simtii flatat. Prietenii virtuali ma invidiaza, ei fiind vesnic in cautare de fete, iar eu stau pasiv si imi pica in brate. Acum, daca ma impiedic nu sunt un gentlaman, iar daca le refuz, sunt neam de traista 😂, cum se spune in popor. Sunt unele femei irezistibile, care oricat zici nu, parca nu e o oferta de nerefuzat, ca as avea remuscari toasta viata daca nu i-as oferii fetei ce-si doreste 😛.

     Desi pana acum cu totii am crezut ca barbatul este cuceritorul, pana la urma ele sunt cele care ne cuceresc, daca ea nu ne accepta, a te baga cu ele in seama este in van.

     Totusi, pentru ca multi barbati nu abordeaza femeia de teama sa fie refuzati, aceasta simte si le face jocul. 

       P.S. Sursa Foto: https://www.lovepanky.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...