miercuri, 28 februarie 2018

EVENIMENT DE 1 MARTIE - EDITIA i

Ieri a avut loc la Casa de Cultura a orasului evenimentul initiat de Primaria Costesti, prin sectia de Asistenta Sociala si Cenrtrul Persoanelor Varsnice, in colaborare cu Ansamblul Mugurelul si Palatul Copiilor, cu ocazia de 1 Martie. Un eveniment ce se vrea a fi anual, pentru donarea banilor stransi din vanzarea martisoarelor confectionate de doamneler de la Centru Persoanelor Varsnice "Sfantul Gheorghe". Banii stransi din vanzarea martisoarelor vor fi donati pentru copii cu nevoi speciale din orasul nostru. Ce nu s-a vandut ieri, se va continua la piata.
Cand am intrat pe holul Casei de Cultura ma simteam ca pe strada Mare din Pitesti. Erau standuri cu martisoare si baloane colorate, o atmosfera de sarbatoare. Copii imbracati in straie populare zburdau si chiuiau, erau nerabdatori sa arate lumii pentru ce ei au muncit si au participat la festivaluri prin judet si tara.
Neasteptat de plina sala, avand in vedere ca suntem la prima editie si vremea nu era tocmai favorabila.
PS In afara martisoarelor cumparate am ramas si cu o amintire, putin mi-am scantit mana la prima mea cazatura in aceasta iarna. Spectacolul s-a terminat seara. Scarile imbracate in gresie tocmai incepusera sa inghete. Am prins iepurele 💩😀, cum spuneam in copilarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...