marți, 27 februarie 2018

#nu a murit nimeni

Iarna ne-a si-a asternut covorul de omat pe final, cand toti eram in asteptarea primaverii. Clima din ultimele zile, soare stralucind pe vazduh, printre norii plumburii, ne daduse sperante.
Acum la cea mai mica prognoza a metereologilor de cod galben se inchid scolile. Intreadevar sunt zone mult mai afectate, cu viscole sio drumuri inchise... dar si pentru un ger naprasnic, scolile isi inchid portile.
Fratilor, nu a murit nimeni pana in 1995 si nimeni nu mai suspenda programul scolar. Imi amintesc de copilaria mea si a majoritatea dintre noi, cum ne luptam cu nametii, faceam slalom printre ei pentru a ajunge la scoala. Era zapada, era si ger, ne inghetau manutele, apoi se dezghetau, uite asa ne-am calit.
Era un slalom, pe atunci erau trotuare si fiecare cetatean avea spirit civic si-si facea partie in dreptul gospodariei. Daca un vecin nu locuia acolo, ii facea si lui partie, nu era mentalitatea de azi, acest egoism.
Am trait si am ajuns si noi oameni mari. De aceea copii de azi nu mai au imunitate, se duc cu masina pretutindeni, nu se lupta cu ghiozdanele in spate ca noi, sunt atat de ocrotiti si protejati...

Sursa foto: timpulvalcea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...