luni, 4 iunie 2018

1 iunie - 50 de ani de cand localitatea a devenit oras

     Vineri, de 1 ianuarie, am sarbatorit odata cu Ziua Copilului, 50 de ani de cand localitatea a devenit oras.
     Mii de locuitori ai orasului si din imprejurimi s-au strans in Parcul Central unde Primaria Orasului Costesti, Consiliul Local si Casa de Cultura, au organizat un spectacol de divertisment cu participarea lui Gabriel Dumitru, Violeta Constantin, Olguta Berbec & Remus Novac, Trupa Harmony Band si Nicu Paleru. Prezentator Gabriel Dumitru.
     Am ajuns in parc putin inainte cu 15 minute de ora de incepere a programului anuntat (19:30). Festivitatile organizate de Ziua Copilului tocmai se terminasera si organizatorii se pregateau de marele spectacol anual (arajand aparatura si cablurile). Pana la ora de incepere a spectacolului am vizitat standurile expuse in parc de comercianti veniti din toate zonele tarii si m-am intors in fata scenei. Am aflat ca Nicu Paleru canta spre final (anuntandu-se mai inainte) si mi-am anuntat telefonic parintii. Multa lume au venit pentru el.
     Hobyul meu este sa filmez. Asa a luat nastere si canalul meu de YoutuBe care poate fi gasit pe numele meu real, Marin Spiridon Adrian, un alt Ady Marin mai figurand ca membru, deoarece nu aveam unde imi colectiona filmuletele.
     Dupa cum ma asteptam, a inceput Gabriel Dumitru, trebuind apoi sa se schimbe de costumul popular si sa prezinte spectacolul. Asa s-a intamplat si anul trecut. Nu a mai incins o hora printre public, ca atunci, in schimb a facut-o Violeta Constantin. Si ea a stiut sa anime atmosfera. Olguta Berbec & Remus Novac mai fusesera trecuti pe afis si anul trecut. De data acesta au fost prezenti la Costesti in fata puiblicului spectator. Nu prea sunt un fan al muzicii populare autentice sa am cuvinte de lauda. Recunosc ca nu ma pricep la acest gen. Remus Novac, cel care canta la saxofon in duet cu Olguta este sotul ei si au un copil in varsta de 2 ani. Apoi a urmat Nicu Paleru care ne-a animat cu cantecele si horele sale. Bineanteles nu a lipsit "Eu beau vinul cu borcanul|, cantec nelipsit de la petreceri. Fiind un fan al sau, si cele mai lente cantece imi placeau tare mult. le cunosteam pe toate. O surpriza pentru mine era trupa Harmony Band, nici nu stiam ce gen de muzica abordeaza, oricum, dupa faptul ca aranjasera instrumentele tobei, mi-am dat seama ca usoara. Genul era pop, to
tusi coveruri. Toti facusera liceul la Sfantul Gheorghe. Componentii formatiei aveau nume unguresti, mai putin solista care era din Sibiu. O voce agreeabila, totusi, parerea mea e ca au venit sa se lanseze la Costesti.
     Finalul spectacolului sustinut in Parcul Central din fata Primariei a fost urmat de un superb foc de artificii. Dupa tragedia de la Colectiv, doar de anul nou 2018 a mai avut loc.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...