miercuri, 27 iunie 2018

Doamne, vino Doamne sa ne vezi cum ti-am incalcat poruncile Tale!

     Vazand atatia oameni pacatosi si care iau cu asalt bisericile facand rugaciuni si se inchina"cu doua maini", cand ei sunt certati cu propii frati de ani de zile si barfesc viata altora... Oare merita acestia Sfanta Impartasanie, care e sangele Domnului!
      Am aruncat o privire peste cele 10 porunci bisericesti si m-am ingrozit ce am vazut! Doamne, vino Doamne sa ne vezi cum ti-am incalcat toate poruncile Tale! Cum sa mai fie bine in tara asta! Ne mai vaitam ca toate nenorocirile se abat asupra noastra!
     Noi, care din vechime am schimbat credinta in Domnul in cea a unei vrajitori sau alta sau in horoscop, desi este considerat stiinta, Domnul a spus "Sa nu ai alti Dumnezei in afara de mine!"
     Purtam cu noi talismane si pandative, cand Domnul a spus "Sa nu-ti faci chip cioplit!"
     In ultima perioada am cam uitat de respectul de parinti, se ajunge la violenta verbala si fizica si vrajba. Mai ne miram ca semenii nu se au bine unii cu altii, dar nu ducem mai departe cuvantul Domnului, |"Cinsteste pe tatal tau si pe mama ta, ca sa-ti fie bine si sa traiesti ani multi pe pamantul pe care Ti l-am dat!"
     Crimele sunt inca din vechime, cea mai veche meserie din toate timpurile, iar in zilele noastre omorurile intre semeni sau inmultit.
     Desfraurile sunt la ele acasa, desi nu e o practica noua, cand Domnul a spus "Sa nu ramnesti la bunul altuia!"
     Marturia stramba impotriva semenilor nostrii se practica pentru o mana de bani, cum Iuda la tradat pe Isus Hristos pe 30 de arginti. Banii sunt ochiul Diavolului. Cuvantul Domnului"Sa nu marturisasti stramb!"
     Ravna la avutia seamanului nostru a devenit o moda. Nu ne mai traim propia viata, ci ne ocupam de a altora. Am uitat cuvintele Domnului "Sa nu ravnesti la nimic din cate sunt ale aproapelui tau!"
     Oare cine suntem noi sa judecam pe altii sau sa-i barfim, mai bine ne-am vedea de propia viata!
     M-am intristat foarte, vazand ca nu se mai pastreaza Decalogul si duce mai departe cuvantul Domnului. Ne meritam soarta si toate relele care se abat asupra noastra! Sa fim realisti, nu meritam darurile Domnului!
     Mai pastram doar doua porunci, cred eu, desi de una nu sunt atat de sigur ca e a tuturor, dar inca se mai pastreaza. Porunca 3. "sa nu iei numele Domnului in desert!" si 4. "Adu-ti aminte de ziua odihnei, ca sa o sfintesti!" Bineanteles, la odihna suntem primii si la dezlegarile de peste. Mancam, desi nu postim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...