luni, 11 iunie 2018

Dudul copilariei mele...

     Acum ca e vremea dudelor sau agudelor, cum li se mai spune, imi revin franturi din minuatele amintiri ale copilariei.
     In anul nasterii mele, 1976, am cumparat casa in orasul Costesti. Aveam in curte trei duzi si unul la poarta. Era placut ca tineau umbra. Augude negre si altoite te mazgalesti pe buze mai ceva ca Nica la furat 👀de cirese 😀.
     In perioada muncilor patriotice, cand trebuia sa ducem frunze de dud la scoala, pentru cresterea viermilor de matase, toti copii din cartierul Telesti, scoala cu acelasi nume, cei din imprejurimi veneau la mine. Noi ne cunosteam de la gradinita, de o viata de om, viata noastra de copii 👥.
     Mancam dude de ne mazgaleam pe toata gura, cand dadeam cu rujul mamei nu era nimic pe langa aceasta 😁. Prinsesem noi o smecherie si ne frecam cu sare de lamaie. In vacanta mare (de vara), toti prietenii si vecinii se strangeau la noi (eu si o sora). Ne cataram ca maimutele 🙉 😂 si eram murdari pana sdi pe barbie 😃.
     Minunate amintiri ale copilariei! Intoarce Doamne anii iara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...