duminică, 15 iulie 2018

Dizabilitatea intelectuala si cea psihica

     Ieri am aflat ca exista si dizabilitate intelectuala. Poate multi dintre voi stiati. Spre rusinea mea, eu nu. O asimilam ce cea psihica.
     Dizabilitatea intelectuala este dobandita inca de la nastere sau din timpul sarcinii. Simtomele se pot dezvolta si la maturitate (dupa 18 ani). Pentru aceasta dizabilitate nu exista vindecare. Afecteaza nivelul de inteligenta. Handicapul este si el pe grade, in functie de IQ: usoara, medie, intelectuala severa si intelectuala profunda.
     Dizabilitatea psihica este o boala ce se poate ameliora prin tratament, cu toate ca exista mituri care spun ca se poate trata.
      Nici o boala cronica nu se mai trateaza, cum ne consoleaza unii medici care nici nu au vechime in munca cat multi dintre noi in boala. Am devenit propii nostrii medici. Noi nu ne cunoastem organismul dintr-un desen schita.

      Sursa foto: cunoastelumea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...