sâmbătă, 21 iulie 2018

Nu se mai gaseste... gustul copilariei!

     Editia din acest an (2018), a targului anual de la Costesti organizat de Primarie cu ocazia Sfantului Ilie, patronul spiritual al orasului amplasat in sudul judetului Arges, a strans cetatenii din oras si imprejurimi.

     Cand am intrat pe Stadionul Tineretului, locul unde se desfasoara de cati-va ani incoace, prin fumul dens de parca il taiai cu cutitul si mirosul de hamzie, nici nu se mai facea simtit acel miros imbietor de mici care te ademenea langa un tap cu bere. Lipseste farmecul balciului de odinioara fara o gogoserie sau cocosei cu zahar si acadele.

     A disparut placerea de a ne plimba la brat sau mai nou, de mana, alaturi de persoana iubita. La Balci, nemaigasind locul romantic de altadata cu oameni imbracati ingrijit si curati, ca in ziua de Sfintele Pasti.

   Balciul a ramas doar pentru placerea copiilor si loc de plimbare. Se mai gasesc doar cateva tiribombe, spre incantarea lot si un trenulet. Sunt singurile aparate ce dateaza din acea vreme. Sa avem comediile si locurile de distractii din marile tari europene, ar trebui sa ajung eu la varsta pensionarii limitei de varsta 😀

     Pentru nostalgiti mai gasim doar nelipsita inghetata la butoi, turta dulce, vata pe bat, ciubuc si halvita.

Am ramas cu un gust amar... Nu mai e ce a fost, incepand de la miros pana la gust! Si eu care asteptam gustul copilariei...
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...