luni, 2 iulie 2018

O aventura dupa Manatarci

     Au aparut Manatarcile. Fenomen care nu s-a mai intamplat de cativa ani... sau nu le-am mai gasit eu, aceste minunate daruri ale Domnului. Initial, cand am auzit, ma dusesem cu gandul la G
hebe, uitand ca acestea apar toamna. La vremea secerisului se ivesc Manatarcile, mai ales ca in ultima vreme am avut parte de ploi.
     Ne-am dus tarziu, nici urma de Manatarca, desi ne impiedicam de cele otravitoare. Erau de toate soiurile. Am gasit una asemanatoare cu Manatarca, cu coada groasa si beja, dar cand am taiato, era verde in interior.
     A trebuit patruns mult adanc in padure pentru a o putea vedea. La ghebe e simplu, se gasesc childa, unde e una, se poate gasi mai multe. Acestea se gasesc rar si pretutindeni, trebuie atent analizate de cele nebune.
     Am gasit in adancul padurii, dar fiind o aventura scurta de o ora, timpul ne presa si nu ne-am putut bucura de darurile Domnului si hobul omului, eu cu tata avem aceasta placere de a umbla dupa ele. Unii le au cu pescuitul, noi imbinam utilul cu placutul, ne plimbam prin padure si ne bucuram de ce ne ofera natura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...