sâmbătă, 6 octombrie 2018

Referendum pentru revizuirea familiei 2018

     In principiu sunt de acord cu redefinirea familiei, apoi si eu am avut unele dubii, vazand intrebarea de pe buletinul de vot. Intrebarea suna cam asa: "Sunteti de acord cu legea adoptata de Parlamentul Romaniei?

     Nu as fi vrut sa votez, crezand ca sunt mai multe. Si acum mi-e teama sa nu fiu partas la vreo marsavie. Nu ma mira nimic de la autoritati. De douaszeci si opt de ani de cand tot ne-o tot trag, popular vorbind. Tare mi-e ca o sa ne dam cu pumnii in cap dupa ce majoritatea dintre noi vom afla ce am votat...

     Cercetand Constitutia Romaniei pe Google, tind sa cred ca doar legea familiei va fi modificata, aproape ca votul DA ma atrage ca un magnet, dar...

     Sa ma duc, sa nu ma duc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...