luni, 8 octombrie 2018

Toamna si darurile ei

     Cel mai mult iubesc anotimpul toamnei, desi nici primavara nu imi displace.

     Primaverile de odinioara erau pe placul sufletului meu, cu temperaturi calde timpuriu, unde se dezmierda solul si natura revenea la viata. Acum clima este mai oscilanta in prima luna a anului.
     Iubesc toamna pentru peisajele cantatoare pe care natura ni le ofera. Poate lumea este mirata... cum sa iti placa un anotimp in care vremea oscileaza intre a fi mohorat si putin mai caldut, atunci cand bruma isi poate face aparitia in orice clipa?

     De ce imi place toamna? Probabil e aproape de sufletul meu, sunt o fire mai romantica, libera si singuratica precum natura inconjuratoare. Pe langa peisajele multicolore pe care ni le ofera, e o clima mai racoroasa, e bogatie, roadele sale... darnicia cu care ne rasfata.

     Iubesc toamna pentru explozia de culori. In nici un anotimp parca culorile nu sunt atat de multicolore si se aseamana cu curcubeul. E un motiv in plus pentru a bea cafeaua de dimineata prin miresmele vitwei de vie, fructelor toamnei si ale florilor tarzii de toamna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...