duminică, 8 septembrie 2019

Era....

     Azi, 8 septembrie, sarbatorim Sfanta Maria Mica, ziua onomastica a tuturor purtatorilor de nume a Fecioarei Maria.


     Era ziua parintilor mei, spun cu regret era, deoarece mama a plecat dintre noi prea din timpuriu.
Mama in memoriam
     Mamei ii placeau foarte mult florile, dar am avut grija sa aiva flori in permanenta. i-am sadit flori in gradinita din fata criptei in care isi duce somnul vesnic. Desi florile din gradina s-au uscat din cauza secetei, desi au mai fost stropite cu furtunul, parca prin minune, cele din gradinita cimitirului inca zambesc infloritoare la soare, desi acelea foarte rar au avut parte de apa.
     As fi vrut sa-mi fi fost aproape mereu, cum a fost si pana acum si sa ma bucur in fiecare zi de puritatea si caldura sufletului sau, rupt parca din dragostea Fecioarei Maria.
     Il mai am pe tata care se numeste Marian, ziua sa si a patroanei s-ale spirituale. 
Tatal meu
     Stiu ca nu am fost intodeauna copilul perfect, dat tu ai fost mereu tatal perfect. Iti multumesc pentru ca mi-ai reparat jucariile pe care le-am stricat in copilarie si pentru ca mai invatat sa repar singur greselile pe care le voi face singur in viata. El a fost persoana care nu ma lasat sa gresesc atunci cand o puteam face si mi-a aratat calea cea dreapta, datorita lui sunt ceea ce sunt. La multi ani tatalui perfect care dupa lipsa mamei mi-a demonsrtrat dragostea sa!


    "NOI DOI", inseamna greul il ducem amandoi, inseamna viata impreuna, nu mai e mama sa ne bizuim pe ea si noi sa stam pasivi, usor, frumos, fara complicatii.

Noi doi

    "VIATA CU MAMA", aplicam politica strutului, bagam capul in nisip.


     Acum tatal este puterea mea, eu doar ajutorul lui, atat cat pot. Ma gandesc cu groaza ce-as face eu fara tata...

     NOI DOI, tatal si fiul, mereu impreuna, la greu si la bine, trebuie sa ne descurcam, altya solutie nu avem, vorba formatiei Voltaj: "Fa un pas in fata/Da usor din coate/Ca asa e-n viasta/Nu ramane-n spate".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...