sâmbătă, 28 septembrie 2019

Oda prieteniei virtuale

     Relatiile dintre oameni se supun acelorasi principii, indiferent daca se gasesc pe calea reala, la diferite evenimente sau pe cea virtuala, prin mesaje transmise perin intermediul internetului. Prieteni sunt triati sa nu cazi in capcanele comunicarii virtuale, ramanand aproape doar cei dragi sufletului, caci el simte persoana.

  Cand mi-am facut cont de Facebook, nici nu banuiam ca voi intalni aici persoane speciale, tinand cont ca la inceput nu primeam nici o cerere de prietenie. O lunga perioada nici nu am stiut ca exista grupuri. Aici am descoperit sute de prieten cu care la inceput comunicam pe comentarii ori mesaje. Atunci fiecare grup avea propiul chat. Apoi cererile au inceput sa curga.   

     Mai fuse-sem eu pasager in 2 grupuri, dar imi amintesc primul meu grup de suflet, din pacate nu mai retin numele, dar eram uniti ca intr-o gasca de liceu, desi eram putini. Aici am fost prima data apreciat ca om, in realitate neavand prieteni. Mi s-a umplut sufletul de bucurie cand am simtit ca sunt de folos oamenilor, fie si virtual.  

   Fiind o persoana cu dizabilitati, desi nu recunosteam asta atunci cand vorbeam cu prietenii pe chat, am discutat cu persoane valide cu care am ramas prieten si astazi. Mai tarziu am descoperit grupurile persoanelor cu dizabilitati unde m-am regesit si in care m-asm cerut in primul gasit, fara a mai sta pe ganduri. Acolo suntem cu totii prieteni, ne depanam suferintele si ne informam impreuna.    

  Pe Facebook am/circula si prieteni virtuali ipocriti, care in realitate nici nu te saluta dar virtual iti trimit cafele si Like-uri.     

     Omul are nevoie de socializare si aici mi-am gasit refugiul daca realitatea/soarta mi-a fost impotriva... Sunt oameni care au tendinta de izolarte sau cauta relatii si prin faptul ca se autocompatimesc, fara a-si da seama, singuri indeparteaza persoanele de care vor sa fie aproape.

     Uneori , relatiile care au debutat pe o retea de socializare devin serioase si durabile. Alteori oamenii fac cunosrtinta asa, pur si simplu, pentru a comunicva si incerca noi emotii. Sunt si cei care isio gasesc sufletul pereche pe platforme OnLine, atunci casnd este o discutie, ori o tema interesanta. 

     Sursa foto: http://www.banatfm.ro
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...