joi, 26 septembrie 2019

Iti dai seama cat de repede trece timpul?

   

Unde erai anul trecut pe vremea asta? Ar trebui sa ne punem cu totii celebra intrebare a anilor '90, ce ne-am propus in ultimii 5 ani?
     Pana la varsta de 38 de ani, credeam ca sunt tanar, dar cand imi amintesc prin cate peripetii am trecut, cate am vazut sau ca pe cei mai tineri ca mine, au crescut, iar eu ii stiu inca de cand s-au nascut, incep sa-mi pun un semn de intrebare. Realizez ca nu mai sunt omul de ieri.
     Primavara si toate anotimpurile se transforma atat de repede... Saptamana trece repede, noi ne buicuram ca a sosit Weekendul, fara a ne da seama cat de repede trece timpul. Sarbatorile de Iarna sosesc cu pasi repezi, vine Anul Nou, trec zilele...
     Viata este un proces atat de simplu, pacat ca o intelegem doar atunci cand simtim pericolul. Atunci o aspreciem cel mai mult. Uneori poate fi prea tarziu a te bucura de ea, de aceea trebuie trait cu intensitate fiecare moment. O secunda de-as stii cat conteaza in viata. 
     Timpul e nepretuit. Timpul este schimbare, intodeauna va fi asa. Totul se poate schimba in orice moment.
     Cred ca ai pierdut ceea ce ti-a fost scris, ceea ce face parte din propia ta viata, dar tu esti dator sa o traiesti pe a ta.
     Asa ca ridica ochii din telefon, PC sau laptop, lasa display-ul deoparte si vezi! Ce se vede pe fereastra ta astazi? Cate zambete ai oferit?
     Sa nu uitam de persoanele dragi sufltelor noastre, uneori suntem prea preocupati cu propiile hobyuri sa petrecem timpul impreuna. Pretuitile cat mai sunt in viata, caci ea se scurge.
     Apreciaza viata mai mult!
   
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...