vineri, 27 martie 2020

Plictiseala mare monser!

     Guvernul Romaniei a declarat Ordonanta Militara numarul 3 care interzice populatiei sa iasa in strada, cu anumite permisii. Armata a iesit din unitati cu tehnica din dotare incva de pe 25 martie.


     Uimitor pentru mine a fost cand am vazut militari in tancuri si purtand arme. Credeam ca ies sa-i ajute pe politisti si jandarmi, cum spuse-se Orban (Premierul Romaniei).

     Nici dupa o saptamana, populatia noastra s-au plictisit in case si incerca prin orice mijloace sa pacaleasca autoritatile. Pentru cei de la tara e putin mai relaxant la curte. 

     De la straini au plecat mai multe metode gasite pentru a-si ocupa timpul liber. Am vazut la televizor metoda de a jongla cu hartie igenica... Pe Facebook daca ne uitam, cu autoizolarea asta toti au inceput sa faca live-uri si unele mi se par copilaresti. Unii canta la karaoke, altii isi fac farse. Ma intreb cate lucruri o-m mai inventa stand in case. Nimeni nu se apuca de ceva serios, ca de exemplu sa citeasca o carte ori Biblia. Eu scriu, dar si eu ma regasesc in aceste randuri, de, nimeni nu-i perfect 😀! 

     Nu mai ma-r mira nimic din ce o mai inventa romanul de plictiseala, a gasit el metode sa iasa afara, pliband pestele intr-o punga plina cu apa, pisica in lesa sau pe cal calare 😂 Ultima variata mai merge, dar sa plimbi pestele in punga ori pisica in lesa, nu-mi trecea prin cap 😁.

     Sursa foto: https://www.hotnews.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...