luni, 30 martie 2020

Prietenii imi spun ca vorbesc prea mult



     Sunt o persoana vorbareata, desi poate uneori ar trebui sa tac. Prietenii imi spun ca vorbesc prea mult.


     Am obiceiul de ma contrazic cu unele persoane, desi apoi cedez, in sinea mea imi dau seama ca nu am dreptate. Chestia e ca uneori stiu sigur ca dreptatea e de partea mea, atunci nu suport nedreptatea si contrazicerile continua, desi poate ar fi bine sa tac. 

     A tace nu inseamna ca acea persoana are dreptate, inseamna ca nu am cu-i sa-i explic am citat din Emmi Hell & Bak. Dar nu sunt o fire care pot sa cedez. Poate si pentru ca e caracteristic zodiei mele, Berbec, asa mi-au spus unii prieteni, desi eu nu prea cred.

Caracterizarea mea


     Conform acelei postari care e virala pe internet "Nu tac nici cand am dreptate, imagineaza-ti atunci cand am.", cam asa e si firea mea, desi cel mai inteligent din partea mea ar fi sa tac. Nu pot sau poate nu sunt atat de inteligent.

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...