marți, 8 mai 2018

Grindina de ieri și de azu

Cum ieri am avut parte la noi in cartierul Telești, orașul Costești, de o grindina cum nu am mai avut de mult timp. Noi in sudul județului Argeș, întotdeauna am fost feriți de aceste intemperii.
Trecând peste faptul că grindina nu s-a abatut decât peste jumătate din cartier (partea dinspre oras), îmi amintesc ultima cădere în ambudenta de grindina. A fost acum aproximativ 34 de ani în urma. In Inpilaria mea. Pe atunci părinții aveau global la CAP. Părinții nu aveau cu cine ne lasa acasă (pe mine și sora mea, ne luau cu ei, trebuind să presteze o muncă care era îndeosebi în beneficiul statului.
Amintirea mi-e încă vie în memorie. Era cald. Eu îmbrăcat într-un slip. Datorita slapilor din picioare, în timp ce mergeam pe drum spre casa, pietrele mă izbeau peste pulpe. Am găsit puii de găină înecați. Erau un țarc afara. Pe unul l-am resuscitat cu fionul (uscătorul de par)...

PS Poza din fotografie e făcută o ora dupa oprirea ploii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...