miercuri, 2 mai 2018

Relaxare - Stadionul Nicolae Dobrin

Cum toții știm cum se sărbătorea Ziua Muncii odinioară. Acum este o zi in care se organizează diferite evenimente sociale. Țin să vă povestesc cum am petrecut eu Ziua de 1 Mai. E o provocare și pentru voi.
Ar fi fost o zi obișnuită că orișicare, dar, fiind nepoata mea pe la tara, cum spune ea, în mini-vacanta la bunici (nu sunt eu bunicul). Ea este aceea care ne face zilele mai pline de veselie și alunga monotonia. Împreună cu sora și cumnatul meu am făcut un grătar, că doar așa este în trend!
După... aproximativ douăzeci și cinci de ani am fost pe Stadionul Nicolae Dobrin din Pitești. In copilaria mea se numea Trivale, ca un cartier piteștean binecunoscut. Am plecat seara. Primul meu meci de fotbal in nocturnă. De fapt nu am mai fost pe nici un mare stadion. Din păcate acum echipa e in Liga 2, alta premieră pentru mine. Un derby inter județean. FC Argeș & CS Mioveni. Veneau oamenii de pretutindeni.
La intrare in stadion, ne așteptau jandarmii care ne percheziționau că la un mare derby din campionatul Spaniei. In buzunarul stâng aveam telefonul și în cel stâng, camera de filmat. Le-am spus ce e și am trecut. Mă așteptam să mă pună sa o arăt. Putea fi orice altceva. Acea percheziție, deși pe arena severa, era mare in Romania, una formală.
Îmi făcea plăcere să admir stadionul și tot ce îl înconjura. Îmi era dor sa fiu acolo! Ce mi-a atras atenția, a fost un tânăr cu dizabilitate aflat pe scuter la "buza" terenului. Pe aceasta cale felicit organizatorii FC Argeș. Am sosit cu 30' înainte. Erau circa 3 000 de spectatori prezenți. Galeria canta. Până la fluierul de start au mai venit, chiar și în timpul meciului. Cred că a fost 8 000 de oameni, o atmosfera, păcat că acei oameni au fost dezamăgiți. Ar fi păcat să se piardă prezenta lor. Dacă atâția oameni s-au aflat la un meci de județ, îmi imaginez ce va fi la un derby national! Publicul argeșean este avid de fotbal.
Trecând peste toate, nu mi-a părut rău, biletul a costat doar un leu, am mai ieșit și eu la plimbare, nu prea o fac...
Voi cum ați petrecut de 1 Mai?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...