marți, 11 decembrie 2018

Bradutul copilariei - O particica din istoria mea de viata

     Am un Pom de Iarna de cand m-am nascut, face parte din copilaria mea, e o particica din istoria mea de viata. Nu mai vroiam sa-l impodobesc, practic mi se pare demodat si piesele ii lipsesc cu desavarsire, ceea ce il face sa para sarac prin ramurile ce ar trebui sa-l reprezinte. 

     Abandonasem ideea de a-l instala. Spun al instala, deoarece este din plastic iar coniferele se introduc pe un suport de plastic din care pleaca o sarma otelita. Cu fiecare piesa pusa, ia amploare un falnic bradut.

     Ornamentele sunt din perioada mai moderna dar bradul saracacios in ramuri inca reflecta o lumina vie camerei si amintirilor mele. Doar ca nu mai e ornat cu dulciurile din copilarie, bomboanele poleite in care bagam creta sa nu vada parintii ca le-am mancat 😀,  spre amuzamentul nostru, desi parintii nu ne ziceau nimic, si din globulete de cristal si beteala multicolora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...