duminică, 16 decembrie 2018

Prietenia virtuala a devenit reala

      De obicei, prietenia este vazuta ca fiind acea relatie calda si placuta care ne da incredere in noi, ne da curajul sa actionam in unele momente mai dificile. Prietenia este acea oaza pe care o cautam cand suntem lipsiti de putere si speranta. Este acea lumina cand nimeni nu ne intelege. Prietenia este ceva profund ce nu ar trebui rostit cu atata usurinta.

      Despre prietenia virtuala s-a varsat multa cerneala, s-a spus cum ca nu ar fi adevarata. Intreadevar, nu se poate compara cu cea reala, dar cu totii suntem oameni, simtim nevoia de a comunica si de a avea prieteni, pe multi ii scoate din cotidian, sau atunci cand situatia si problemele ii incarca, in virtual gasesc un refugiu.

     Am un grup de chat/video unde discutam ca intre prieteni, ne impartim necazurile si probleme intre noi, prietenii comuni, putini la numar. Prietenii s-au triat, am ramas foarte putini, dar buni, am ajuns sa ne ajutam in caz de probleme.Cativa dintre noi ne-am intalnit viner seara, 14 decembrie, 2018. Reunirea a avut loc la un prieten comun acasa. Timpul petrecut impreuna a fost extrem de scurt, dar a meritat, distractia primei intalniri a fost garantata. Am profitat de aceasta ocazie pentru a ma vedea cu o fata 👩 pe care o indragesc ❤ si sentimental este reciproc. 😛

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...