marți, 4 decembrie 2018

Mos Nicolae!

     In copilăria mea nu stiam de Mos Nicolae si Iepuras, Adevarul ca am avut si o copilărie inocenta, eram foarte naiv in comparatie cu copilăria generației actuale.

     Nu stiu de cand datează aceasta traditie in Romania, poate exista, dar eu si sora mea nu stiam si poate nici părinții mei nu au accentuate, poate unde nici comunismul nu ne încuraja spre biserica, iar acest Mos, transformat spre bucuria copiilor, este insusi Sfântul Nicolae care slujea la o biserică retrasă si a adus acea pun gura cu aur ca zestre, fetei din povestea legendei lui.

     Multi rad de mine si spun ca poate părinții mei nu aveau posibilitati, dar nu este asa, Mos Gerilă venea întotdeauna cu sacul plin, nu era sărac ca Mos Crăciun, de parca ar avea sacul rupt în cur ☺ si abia daca ne mai ramane si noua un dar, doua.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...