duminică, 4 aprilie 2021

Fu-se si se du-se!

Cititorii din BLOGUL lui ADY stiu ca ador natura. Îmi amintesc din copilarie cand ne duceam la global (un teren in folosul CAP, unde beneficiam de o infima. parte din recolta), traversam o padure ca sa putem trece garla pentru a putea agunge *la globalul de peste garla*. Odata imi amintesc ca ma duceam cu verisoara mea de nu stiu al cate-lea grad, avea si ea teren dat alaturi. Din padure, peste garla statea cazut un copac ca un fel de podeț . Verisoara mea a trecut peste el fara nici un fel de problema. Eu de mic am avut probleme cu echilibrul si stiam asta, dar din orgoliul meu masculin, desi eram un copil, am vrut sa trec si eu, desi in sinea mea stiam ca nu voi reusi. Nici n-am ajuns la jumatatea pomului stil bârna că ... bâldbâc in apa ca toporul la fund 😂 ... Peste timp, trecut-au anii, de dupa revolutie cand s-au desfiintat CAP-urile si înapoiat propiertatile oamenilor, cu rapiditate padurea a disparut. Padurea sau paduricea, nu era atat de imensa, dar costatand cați pomi avea, destul de consistenta în lemn. Peste timp, trecut-au anii, de dupa revolutie cand s-au desfiintat CAP-urile si inapoiat pamanturile ce le poasedau oamenii din mosi stramosi, nu-mi dau seama nici acum cum, si cand. Cert e ca cu rapiditate padurea a disparut. Padurea sau paduricea, nu era atat de imensa, dar costatand cați pomi avea, destul de consistenta în lemn. Aveam poienite imense unde se găseau urzici, darurile naturii. Întodeauna noi oamenii stricam totul! Poienita ne-a fost arata, desi nimic nu se recolteaza pe ea, sau se face pentru a fi deversate reziduri. Asa se explica si disparitia darurilor Domnului. Acesta materie ne-a afectat si poienitele ce inca mai aveau un covor verde si Dumnezeu ne incanta cu Darurile S-ale. O mizerie de nedescris pe canalul care merge spre padure din pricina rautății oamenilor. Semenii nostrii isi fac rau intre ei si apoi se intreabna cum era odinioara si acum de ce sunt inundati. Dupa ce ei au stricat totul, apoi tot ei fac scandal si asteapta ajutor de la Primarie. Ok, e o institutie in folosul comunității, dar voi ce faceți pentru voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...