duminică, 29 octombrie 2023

Copilăria - Un film la America Express

      America Express este un sow pe micile ecrane așteptat de mulți telespectatiori cu sufletul la gură pe Antena 1. Nouă perechi de vedete au plecat prin aventura lor prin Columbia și alte țări ale Americii de Sud.

     Ce ce spun doar Columbia... este primul sezon pe care îl urmăresc, și nu pentru că nu aș fi vrut, ci pentru că ador șowbiz-ul și concurența tv este la o maximă întrecere iar orele se interpun. Urmăresc America Express pentru hobyul meu pentru tradiții, mai ales că în America de Sud întâlnim o altfel de cultură și civilizație.
     Cum nouă românilor ne place să importăm tradiții, pare că de acolo trebuie importată civilizația, poate sunt orașe mai stranii și mai tainice, consider eu că mulți europeni ar avea de învățat de la acei localnici.

     Ce ma impresionat foarte mult în ediția de aseară, 28 octombrie 2023, a fost acea construcție a unui cărucior. În primă fază a competiției nu mi-am dat seama despre ce este vorba, mai ales că cutiile s-au scândurile erau aproape ansamblate și ei aveau șuruburi. Văzând unelte în cutie credeam că trebuiau să meșterească ceva, mai ales ca aveau și prescriere.

     Iată că mi-am văzut copilăria prin fața ochilor, erau carturile copilăriei, doar că ei foloseau șuruburi, erau aceeași rulmenți, doar că noi foloseam cuie în loc de șuruburi. Singura diferență e că acestea aveau spătar.

     Mi-e dor să mai confecționez un asemenea cart dintr-o scândură și doi șipci... Rulmenții mi-i aducea mama de la servici. În față avea un singur cui la jumătate, ca să poată fi manevrat în ambele părți.

     Acum pentru cine să mai lucrez, au apărut Skateboard și altele. Patine cu rorile erau la modă, acum își permitea oricine, vorbesc de copilăria nepoatei. Am făcut ca atunci când i-am oprit nepoatei stiloul lui ma-sa și până să devină iia pe băncile școlii au apărut stilourile cu rezervă.

     #viațaemereusurprinzătoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...