duminică, 23 aprilie 2017

Verificare eșuată

În perioada 18 - 21 aprilie, a fost alarmă generală la nivel național, în care sirenele din întreaga țară au fost verificate.
A răsunat alarma în toate orașele din țară, mai puțin în cartierele și satele mărginasșe. Ca de obicei, autoritățile au fost luate pe nepregătite și au avut parte de surprize, nemaifiind funcționale toate sirenele. Pentru noi, muritorii de rând nu a fost nici o surpriză. Timp de 28 (douăzeci și opt) de ani ne-am obișnuit să fim conduși de niște organe incompetente.
Nimic nu mai e ca odinioară, s-au distrus școli, inteprinderi, uzine și fabrici care erau dotate cu sisteme de alarmă, de paratrăznet, etc. După perioada comunistă s-a ales praful. Mare dreptate a avut Nicu Ceaușescu când a spus actualei puteri : „Voi nu veți fi în stare nici să demolați ce a construit tata!” Revenind la tema noastră, am auzit prin masmedia că se vorbește de un sistem de alarmă care ar veni abonaților printr-o notificare, la telefonia mobilă. Părerea mea de om simplu și fără carte este, atunci când primești o notificare, trebuie să fi conectat la internet. E adevărat că netul a pătruns cam prin toate rincoanele și coclaurile, dar oare chiar are toată lumea? Nu, răspund tot eu. Dacă întrebați pe cineva de la țară, mulți nu știu nici ce înseamnă un USB. Recunosc, și eu am aflat de curând. Trecând peste toate acestea mi se pare un lucru bun, dacă mă gândesc la țăranul situat „la gârlă”, într-un sat mărginaș.
În concluzie, cu toată aparatura de care se vorbește, avem un sis
tem ce lasă loc interpretărilor. Nu-mi imaginez cum de suntem o țară membră a Uniunii Europene (UE).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...