duminică, 25 iunie 2017

Din 1999 de cand Mark Zunchembergher a fondat site-ul de socializare "Facebook", devenit rapid cel mai accesat cont din intreaga lume, multi dintre internauti au uitat sa se bucure de creatiile Domnului care ne înconjoară la tot pasul, lumea noastra e mai nou un ecran si-o tastatură.
Copilăria de azi nu se mai compara cu copilăria noastra, cand suflam in păpădie, ridicăm zmeul de hartie si alergam prin vânt inaltandule, mai se încurcau prin firele de telegraf, acum suntem super ocupați cu degetele in tastatura si-n monitor.
Oamenii se vaită ca nu au locuri de munca, dar fac la banca rate pentru super telefoane. Si boschetarii de la colțul străzii care cerșesc au telefoane mobile ultimul tip, ascultând manele la casti.
Din telefon in telefon, internetul a pătruns in toate colturile țării, chiar si pe varf de munte unde semnalul la internet este super.
Am uitat ca odinioară nu aveam nici acces la radio si tv.. Au rămas atat de îndepărtate acele timpuri, încât nici eu nu as crede daca nu le-as fi trăit.
P S Primul telefon mobil l-am cumparat din ambiție, nu ca mi-ar fi trebuit. Ma mulțumeam
cu cel fix. M-au ambiționat boschetarii care aveau fiecare cate un celular, cum le spune-au atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...