joi, 22 iunie 2017

Parlamentarii României

Nu urmăresc eu politica , dar ieri la Moțiunea de Cenzură a PSD+ALDE, m-am uitat și eu la TV ca orice român.
În Parlamentul României este aer condiționat, fiecărui deputat și senator are în față căte o sticluță de apă plată sau minerală și câte un pahar, că de, și parlamentarii noștrii sunt oameni și au preferințe. Săracii, în ce condiții „aspre” muncesc, și mai părăsesc sala și acele fotolii de piele în care își fac somnul de frumuseți (să fie fotogenici la casmerele TV ☺). Ar trebui să fie pontați și ei la câte ore muncesc!
De ieri am intrat în sezonul canicular unde ar fi necesare aceste condiții muncitorilor româniei, ai clasei de jos, care duc greul acestei țări. De exemplu: muncitori în construcții sau în imense hale. Apa atât de necesară îi este oferită și unui animal. Fără ei acești aleși ai romăniei nu ar fi la conducerea țării. Nu a trecut nici un an de la alegeri și aleșii noștrii au uitat de cei care i-au votat, se ceartă între ei. E principala lor prioritate.
Surprinzător este că lumea este sătulă de partidul X sau Y și la alegeri întodeauna îl votează. Refuz să cred că poporul este prost, cum am citit pe internet, poate se lasă prostit, ceea ce e cu totul altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...