miercuri, 21 iunie 2017

O lege aberantă

Trăim în România, țara birocrației și a legilor aberante. Cetățenii sunt puși pe drumuri interminabile pentru a oficializa niște hârtii.
Una dintre legile aberante mi se pare a fi, ca persoana în cauză să se ducă la Primărie pentru a-ți schimba Cartea de Identitate CI cu titularul rolului (casei) „de mânuță” ca la grădiniță, de parcă nu eu aș schimba buletinul și ar fi un act al propietății în care locuiesc. Și așa mi se dă mereu o Carte de Alegător pe care nimeni nu a folosito niciodată, dar trebuie predată autorităților locale, că de, scrie la lege!
Unele cerințe sunt greu de înțeles, dar trăim în România, iar conducătorii noștrii dau legi să ne supunem acestui stat, nu să le înțelegem. Oare ei le îneleg? Doar mă întrebam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...