sâmbătă, 10 iunie 2017

Dominația sportivă de-a lungul anilor

După anii 60-90 când pe plan sportiv dețineam dominația în toate ramurile. În fotbal ne băteam de la egal la egal cu marile echipe europene care aveau numai jucători stranieri, iar noi numai cu jucători autohtoni îi dominam autoritar. La nivel de Echipă Națională eram spaima mondială. Jucătorii erau competitivi pe toate posturile (rezerve)..
După 1990, anii faimoși fotbalistic au apus, dar
am avut pe Octavian Belu și Mariana Bitang care, deși nu au avut condiții de lux, au scos fete de aur în gimnastică. Școala de Gimnastică de la Onești și Deva ne-u dat cele mai mari campioane. Am avuto pe Lavinia Miloșovici, Simona Amânar, Gina Gogean, Andreea Răducan, etc.. Nici la gimnastica masculină nu am stat rău, Marian Drăgulescu fiind campion și acum, în ciuda vârstei sale.
Întodeauna am avut ambasadori sportivi. Un timp am defilat la Campionatele Europene și Olimpice cu Echipa Națională de Handbal Feminin și cea de club, „Oltchim Râmnicul Vâlcea”.
Nu avem noi fotbalul de odinioară în această perioadă, dar avem stindardul sus prin tenisul feminin. prin mai multe fete, deși în ultimul timp avem pe această Simona Halep care a crescut foarte mult, valoric vorbind. Iată că e finalistă!
Azi va juca finala de la Roland Garros, de la ora 16:00, deși programul transmisiunii la Pro Tv va începe la ora 15:30, moderat de Andreea Esca, comentator fiind cunoscut jurnalist Cristian Tudor Popescu.
Dacă Simona Halep este deja în a doua finală, nu mai este demult o surpriză, ea fiind de câți-va ani în top 10 mondial, adversara ei, Jelena Ostapenko, în vârstă
de 20 de ani, reprezintă o apariție cu totul inedită și neașteptată în finala turneului de la Paris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...