duminică, 2 iulie 2017

Inca o traditie a americanilor importata

Inainte de 1995 romanii faceau gratare numai de 1 Mai.
In ultimul timp gratarul a devenit o traditie la romani. Nu e Weekend fara a sfarai carnea sau micii pe gratare. Pana daunazi tindeam sa cred ca e o traditie "scrisa" de romani. Intre timp parerea mi s-a schimbat, mi se pare ca am importat inca o traditie a americanilor vis-a-vis de griling. Majoritatea au in curte un berbecue (lb. engleza) in curte si cand au timp liber si-l petrece in preajma lui. Este un stil de viata pe care, coicidenta sau nu, l-am capatat si noi romanii.
Carucioarele supermaket-urilor in preajma Wekend-urilor sunt arhipline cu de-ale gratarului si chefului unui picnic: pahare si tacamuri din plastic, bere la doza sau pet, nelipsind painea, etc. E Weekend, e petrecere si muzica se aude la maximum in boxe. Mai nou, unii petrecareti "mai cu chef de viata", transmit live pe facebook propia petrecere. Dupa moda selfie-urilor, iata moda live-urilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...