miercuri, 26 iulie 2017

La mulți ani mama!

Mulțumesc mama că mi-ai fost alături mereu, la bine și la greu. Ai fost călăuza pașilor mei pretutindeni.
Vine o zi în care nu mai ești în puterea de odinioară, când mă țineai în brațe și mă legănai, părul ți-a încărunțit, ridurile ți-au apărut. Te iubesc măicuța mea, pentru tot ce-mi dăruiești, te iubesc măicuța mea ața cum ești.
Azi de ziua ta aș vrea să-ți dau o floare, dar nici o floare din lume nu e ca mama mea, mai bine o sărutare și îți scriu o orare:
La jumătatea primăverii, ai venit tu. Soarele și-a întins razele sale și odată cu el dragostea mea. Ți-am dăruit un zâmbet și tu mi-ai dăruit dragostea ta și de atunci în sufletul meu e primăvară, pentru că atunci m-ai adus pe lume și că acolo ești tu. Ești primăvara sufletului meu. Te iubesc ❤ La mulți ani mama!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...