luni, 3 iulie 2017

LIBERTATEA LA EXPRIMARE

Care e cel mai important drept castigat la revolutie? Imi amintesc ca la aceasta intrebare am luat nota 10 la Constitutie, nestiind nici un coleg. Raspunsul fiind: DREPTUL LA CUVANT.
Aceasta LIBERTATE DE EXPRIMARE de care nu s-a cont la mitingul de la Cluj, ce a avut loc duminica, 2 iulie, organizat pentru sustinerea familiei. Vedeti cazul Oanei Mardare, o tanara actrita locala care a fost luata cu forta pe sus de catre jandarmi doar ca si-a exprimat liber o parere, fie ea si contra, e opinia ei personala care trebuie respectata.
Jandarmeria a fost agresiva cu un om care nu e agresiv, cu un om care nu a vrut scandal si nu a consumat alcool. Actrita a platit doar pentru un drept ce-l credeam castigat. LIBERTATEA LA EXPRIMARE.
O singura scuza as putea gasi jandarmilor, a scoso din multime vrand sa o protejeze. Avand o alta opinie, putea avea loc o altercatie intre manifestanti. Oana Mardare a fost luata cu forta. Violenta nu are scuza!
PS Poate multi dintre dumneavoastra nu-mi impartasiti opinia, dar va rog sa mi-o respectati si sa nu ne certam pe asceasta tema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...