vineri, 28 iulie 2017

Șmecheria promoțiilor

Strategia magazinelor de tip supermaket, din România sunt ofertele promoționale ce au loc la anumite produse.
Nu de puține ori mi s-a întâmplat ca la rafturi să fie afișat un preț promoțional, deși la casă nu era același, fiindu-mi bătut prețul inclus întreg. Mi s-a întâmplat această sta
rategie la două supermaket-uri din oraș. Două, căci numai atâtea sunt în Costești, județul Argeș. Suficiente pentru cererea populației.
Am învățat această hoție, acum întreb la casă dacă prețul real e cel afișat la oferta zilei, în caz contrar îl las pe masa de la casierie. Campioană în șmecheria promoțiilor rămâne celebrul lanț de magazine din țările Uniunii Europene UE și supermaketuri-le sale se găsesc în toate orașele țării, cu sediul la Timișoara, Profi România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...