sâmbătă, 17 martie 2018

Bun venit RDS!

Bun venit RDS!
De cand astept aceast furnizor de cablu. Eram la Akta, ce-a mai neperfomanta firma de furnizarea televiziunii! Degeaba imi cumparasem televizor tip LCD, calitatea era inferioara, aproape ca nu se cunostea prezenta plasmei TV..
RDS a amenajat un spatiu in orasul Costesti si a amplasat o noua filiala. Din toamna a inceput sa emita noilor clienti recrutati de la AKTA, firma unica pe oras si care profita de buna credinta si plata cetatenilor. Multi au plecat cu doi ani inainte la Telekom.
Am asteptat nerabdator sa-mi expire perioada contractuala, ca Akta ne-a marit perioada contractuala si a mai scazut abonamentul TV, la aparitia firmei Telekom.
Iata ca a venit vremea si vremea mutarii, desi mai aveam contract o luna de zile. Am pierdut in viata multe, ce mai conteaza 35 lei. Mai asteptam, dar cel mai mult m-a enervat ca au marit contractul la 35 lei de la 33. M-am enervat, eu am semnat pe 32 lei. Daca ei nu respecta contractul, eu de ce as faceo?
Ce ziceti, sa mai platesc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Declarații de dragoste

     Pentru mine ești ca o ancoră,care o port mereu în inimă,eu aiurit, tu mai pământeană,dar amandoi pe aceeași undă.      Ești ca o carte ...